sâmbătă, 13 august 2011

Cronica din ziua de 13 - 24 de accidente pe autostrada

Am plecat intr-o mini vacanta. Eu si o gramada de alti oamenii. De data asta "proverbul cu cine se scoala de dimineata departe ajunge" nu s-a adeverit. Multi nici nu au apucat sa parcurga jumatate din autostrada si s-au oprit. Noi, cei mai norocosi, am reusit sa driblam cele 24 de masini tamponate, risipite pe circa 5 km din A2. Cred ca s-ar fi intamplat si mai multe, dar politia a deviat traficul pe la Slobozia. In goana de melc turbat, inghesuindu-ne unii in altii, masini mici, dube, motociclete, ambulante, politie, masini de tractare am ajuns cu bine la Slobozia, de unde ne-am separat de sirul de masini ce mergea spre mare. Intre timp am fotografiat prin trapa cum ambulanta nu putea ajunge la locul accidentului pentru ca romanii mergeau pe banda de urgenta, cum cei ce patisera un accident minor asteptau langa masini sa vina politia, care nu mai venea, cum ambulantele goneau pe contrasens si nu faceau fata numarului de accidente, cum pasagerii mergeau pe langa masini pentru ca se mergea prea incet. Am incercat sa gasesc o explicatie logica la acesta serie de accidente, dar nu am gasit. Oare euforia ca plecau in vacanta i-a facut sa fie neatenti?Aveti grija sa aveti un condediu placut! Eu am ajuns tarziu, dar cu bine in Delta ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu