luni, 4 aprilie 2011

Domnita la castel

Castelul este Alden Biesen si domnita sunt eu, desigur :)



3 zile am stat intr-un castel autentic. Facilitatile sunt extrem de moderne, dar exteriorul si imprejurimile sunt de secol XVI -XVIII. Am pozat castelul si din fata si din profil si din spate si din parc si din apa si ziua si noaptea si din apropiere si de pe deal si pe ploaie si pe soare. Este impresionant prin marime, prin faptul ca l-au restaurat si ca acum este mai mult decat un simplu monument - este centru cultural european: herghelia este sala de conferinte, granarul a fost amenajat pentru cazare, curtea de onoare pentru concert de opera etc. Doar biserica a ramas biserica si e inca folosita ca atare. Curtea interioara Biserica Dispozitiv pentru amenajarea Curtii de onoare in sala de concert


Acest castel este ilustrarea perfecta a proverbului "Pe afara-i vopsit gardu, inauntru-i leopardu". Te pacaleste linistea perfecta, hectarele de livezi, parcurile amenajate, zidurile autentice. Totul pare calm si uitat de vreme intr-un mic satuc de provincie flamanda. Dar locurile prind viata prin hoardele de turisti care nu pot fi opriti nici de vremea ploioasa, prin biciclistii care roiesc pe cei 30 km amenajati in imprejurimile castelului, prin amenajarile continue.Gradina cu portocali (acum fara) Mansarda granarului (se doarme foarte bine)


Desi nu am profitat pe deplin de tot ce poate oferi castelul (imi pare rau ca nu am inchiriat o bicicleta) m-am simtit ca o printesa: am avut parte si de liniste dar si de actiune, am mancat bucate alese, am facut plimbari lungi si am dormit mult (nu prea le mergea internetul si nu am avut de ales :)) ).

4 comentarii:

  1. si eu care am luat de bune plangerile tale la adresa bucatariei flamande :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. bucataria flamanda e f buna, cand e gatita :), nu cand ne dadeau peste de la conserva

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaa, la asta te refereai cand ziceai "bucate alese": ei le puneau in farfurie si tu le alegeai cu furculita :))))

    RăspundețiȘtergere