duminică, 29 martie 2009

Delphi - o vară toridă

Nimic nu m-a pregătit pentru ce avea să însemne Grecia. Oricâte lucruri ai citi despre..nu este ca în realitate. Cum a fost pentru mine? First of all a fost Atena....caldură mare mon cher, căldură mare. Am vizitat pietrele faimose ale Atenei şi apoi am vizitat şi faimoasele pietre din Delphi. Personal nu sunt impresionată de atracţiile Greciei, România are un relief un relief şi o climă extraordinară. Dar extraordinar este ceea ce au reuşit oamenii cu puţinul pe care îl au. Piatră peste tot unde te uiti. Şi măslini. Şi marea....


Am fost în Grecia în delegaţie, trimisă de CPPC, deci cu munca, dar a fost aşa o atmosferă de vacanţă: am vizitat, am înotat în Marea Ionică, am mâncat smochine culese cu mâna mea din smochin.

Concluzia vacanţei în Grecia a fost spusă de colega mea Adina, după o zi de vizitat pietre şi de mers prin tărâna torida. Eram în camera de hotel, în cearceafurile răcoroase şi ea a murmurat satisfăcută: În Grecia, până şi în pat e frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu