marți, 31 martie 2009

Bruxelles - trăiască berea în care m-am născut!

Bruxelles a fost la începutul lui decembrie. Frumos, feeric luminat, fiecare magazin altfel împodobit (diferite între ele şi diferite de tot ce vezi în România). Bunul gust era la el acasă. Păcat că vremea era de toamnă: ploaie mocănească.

Dar am rezolvat acest mic amănunt cu bere. Bere albă. Weiss bier băută într-un local deosebit....un teatru de păpuşi. Când am intrat acolo era linişte: barmanul, o fată, 2-3 muşterii şi o pisică. După prima bere era tot linişte, dar brusc s-a umplut de lume. Pasămite era pauză între actele piesei de teatru şi oamenii coborâseră să bea o bere. Isn't it cool???!!!!

Ce altceva m-a impresionat? Păăăăăăi....desigur că am vizitat Atomium. Vedeţi voi monstrul ăla de construcţie? Eu chiar am urcat în el şi am vizitat muzeul dinăuntru, am trecut din bilă în bilă. Din păcate nu am putut admira panorama pentru că era ceaţă şi era şi seară.


Ciocolata nu m-a impresionat, panorame am tot văzut din diferite turnuri şi turnuleţe, dar aş reveni oricând în Bruxelles pentru o bere. Neapărat albă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu